پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

سوالات متداول در مورد پارتیشن-قسمت دوم

آیا پارتیشن باعث زیباتر شدن محیط کار میشود؟

یکی از مزایای استفاده از پارتیشن اداری زیبایی آن میباشد همه میدانیم که پارتیشن دوجداره باعث حفظ نظم و ترتیب  شده و میتوانیم از آن برای جدا نمودن فضاهای موجود در اداره استفاده کنیم . خوب میتوان این تفکیک فضا و جدا نمودن مکانهای مختلف را با سایر متریال و اجناس هم انجام داد و به هدف فوق دست یافت اما برای ما زیبایی و شیک بودن جنس هم مهم میباشد و مجبوریم پس از اجرا با سایر اقلام به پرداخت و زیبایی و اعمال بعضی تغییرات پوششی برای زیبا تر شدن کار انجام دهیم . خوشبختانه پارتیشن اداری دوجداره که در ساخت آن از ام دی اف استفاده شده بطور ذاتی زیبا میباشد و پس از اجرا و نصب پارتیشن دوجداره احتیاج به عملیات زیباسازی نمیباشد .و بطور عملی خواهیم دید که پارتیشن اداری علاوع بر ایفای نقش خود باعث  زیبایی محیط کار ما هم خواهد شد .

چند نوع پارتیشن داریم؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم پارتیشن را میتوان به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد . که برای شناختن و دسته بندی بهتر بهتر از لحاظ نوع و جنس طبقه بندی و شناسایی شوند .

پارتیشن از لحاظ ظاهر و کاربرد به پارتیشن تک جداره و دوجداره تقسیم میشود . ولی خود همین پارتیشن دو نوع دارد . پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره . پس حالا میتوان گفت

پارتیشن تک جداره کوتاه - پارتیشن تک جداره بلند

پارتیشن دوجداره کوتاه - پارتیشن دو جداره بلند 

آیا پارتیشن بندی به ایجاد نظم کمک میکند؟

بله طبیعی است که نتیجه حاصل از پارتیشن بندی نظم باشد و یکی از اهداف کسانی که محیط اداری , شرکت و یا دفتر کار خود را پارتیشن بندی میکنند و نسبت به خرید و نصب پارتیشن اقدام می نمایند همین ایجاد و حفظ نظم و ترتیب در محیط کار می باشد . همه ما از دوران کودکی آموخته ایم که نظم در موفقیت و پیروزی نقش چشمگیری  دارد و یکی از ارکان موفقیت در زندگی کاری و اجتماعی ایجاد نظم و داشتن انظباط کاری می باشد و یکی از نقشهای پارتیشن اداری هم نظم بخشیدن به محیط کار و زندگی می باشد . برای همین در اداراتی کهه از پارتیشن استفاده شده و بخش های مختلف از هم جدا شده آرامش و نظم بیشتری وجود دارد و پرسنل وو کارمندان با آرامش و اعتماد به نفس بالاتری به کارهای روزمره خود و پاسخ گویی به ارباب رجوع مشغول می شوند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.