پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

افزایش سرعت تولید و نصب پارتیشن اداری

بار دیگر با یاری خداوند و سعی و کوشش فراوان و با پشتوانه شما مشتریان عزیز و وفادار توانستیم در راستای اهدافمان در توسعه و پیشرفت مجموعه دکومد اقدامات موثری را انجام دهیم . به همین منظور در صدد توسعه و بزرگتر نمودن محل تولید و کارگاه تولید پارتیشن اداری برآمدیم . تغییر محل کارگاه به منظور بزرگتر شدن فضای تولید باعث شد تا با اضافه کردن دستگاههای جدید و مدرن امروزی سرعت و ظرفیت تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره را افزایش دهیم . نتیجه ای که امروز به آن دست یافتیم حاصل تلاش و کوشش تمام همکاران از قسمت فروش پارتیشن اداری تا قسمت تولید و نصب پارتیشن دو جداره و تمام عزیزانی می باشد که مارا درر امر تولید و ارائه خدمات به مشتریان یاری رساندند .  انرژی مثبتی که از مشتریان محترم گرفتیم باعث این تکاپو وو تحول می باشد .

افزایش سرعت تولید و نصب پارتیشن اداری

 

امروز که در امر فروش , تولید و نصب پارتیشن اداری دوجداره در خدمت شما عزیزان می باشیم زمان مورد نیاز برای تولید پارتیشن به نصف زمان قبل کاهش پیداکرده و از 12 روز به شش روز رسیده است که البته در همین بازه زمانی کار نصب پارتیشن هم به پایان میرسد .  دستگاههایی که به کارخانه اضافه شد این فرصت را در اختیار مجموعه دکومد قرار داد که تمام نیازهای مشتریان و خریداران محصولات شرکت را با سرعت بیشتر و با کیفیت بهتر ارائه نماید . استفاده از دستگاههای مدرن و تمام اتوماتیک آرزوی هر تولید کننده پارتیشن می باشد که امر تولید را جذابتر و راحتتر مینماید و از طرفی رضایت صد در صدی مشتریان خستگی تولید و مشقتهای آنرا از تن تولید کننده بدر خواهد کرد .

با استفاده از تجهیزات مدرن تولیدات پیشرفته تری در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار میگیرد که در بازار فعلی رقیب جدی ای برای این کالاها وجود ندارد پس بازخورد خوبی هم برای خوود تولید کننده خواهد داشت و این باز خورد مثبت و حس خوب در رابطه با کار و حرفه ما که فعالیت در زمینه دکوراسیون اداری و تولید پارتیشن اداری و پارتیشن دوجداره و انواع میزهای اداری و کمد و فایل و ... می باشد بین ما یعنی پارتیشن دکومد و مشتریان بطور مساوی تقسیم خواهد شد و به اصطلاح برد برد می باشد . از اینکه در روند رشد و تعالی در زمینه تولیدات خود و انجام  وظیفه شما مشتریان مهربان و وفادار را در کنار خود میبینیم بسیار خرسندیم .

پارتیشن دوجداره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.