پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

پارتیشن و محیط اداری

در این بخش به توضیح قسمتهای مختلف موجود در فضاهای اداری می پردازیم به یاد داشته باشید که روند طراحی در تمامی بخشها به یک صورت می باشد و این هنر پارتیشن بندی است که با استفاده از توانایی خود هر محلی را مناسب با کاربری آن طراحی و ایجاد کند .

پارتیشن و محیط اداری

 

یکی از مهمترین مشکلات فراروی طراحان مراکز اداری تغییرات مداوم در ساختار اداری و پیشرفت تکنولوژی می باشد که نیاز به فضاهای جدید و یا حذف فضاهای قبلی را در پی دارد و این روند با استفاده از پارتیشن دو جداره و آن هم از نوع الیت به این نوع دیوار بندی و چیدمان مدولار کمک میکند . اتخاذ تصمیم در خصوص فضاهای ثابت , فضاهای داخلی و چیدمان مبلمان , عوامل مهمی در طراحی فضاهای اداری و چگونگی انجام فعالیت ها می باشد که این تصمیم گیری با استفاده از پارتیشن برای جداسازی فضاها بهترین انتخاب می باشد . از آنجا که از طراحان انتظار می رود کار آنها با دوام باشد لذا نحوه طراحی آنها باید از انعطاف پذیری لازم برخوردار بوده و آنچه در این زمینه اهمیت دارد این است که عناصر ثابت فضا با دوراندیشی لازم طراحی گردند ولی در خصوص طراحی فضای داخلی و چیدمان مبلمان اداری با توجه به تغییرات مداوم نیاز به دور اندیشی نیست و البته در اینجا به طراحان دکوراسیون اداری اشاره شد ولی اغلب مواقع مدیر مجموعه خود اقدام به طراحی و برنامه ریزی مینماید که خواندن این مطالب میتواند کمک زیدی به اهداف مدیران برای داشتن یک مجموعه موفق نماید و نقش پارتیشن در جهت نیل به این اهداف پررنگ و برجسته میشود .

این هم ناگفته نماند که صرفا استفاده از پارتیشن یک مجموعه را به موفقیت نمیرساند و پارتیشن به عنوان یک ابزار برای رسیدن به اهداف و داشتن فضاهای اداری مناسب و چیدمان مناسب پرسنل به کمک ما می آید . همینطور استفاده از هر نوع مدل پارتیشن هم این اتفاق را رقم  نمیزند و در انتخاب نوع پارتیشن باید بسیار دقت نمود تا از نوع مدولار باشد یا از لحاظ آکوستیک و دوجداره بودن مناسب فضای اداری ما باشد و این نوع پارتیشن با توجه به خصوصیات مذکور پارتیشن دوجداره اداری الیت نام میگیرد . در همین راستا هدف مجموعه دکومد نیز به لحاظ تولید یک سیستم کارآمد و قابل استفاده در انواع ساختار اداری بوده که امکانات و خواسته های یک مدیر موفق را بتواند برآورده سازد.

اسرار بر انتخاب بهترین مدل پارتیشن به این دلیل است که ما خود تولید کننده پارتیشن می باشیم آن هم از نوع دوجداره , الیت , اداری , و در انواه شیشه ای یا مدل سقفی یا کوتاه ولی بطور کلی در خصوص انخاب مصالح و تجهیرات اداری بایستی وسواس زیادی به خرج داد و از انتخاب تجهیزات و مبلمان و مصالح بدون تحلیل و دلیل خودداری نمود .

در واقع بایستی به دلیل انتخاب هریک از موارد و ترکیب آنها با یکدیگر در قسمتهای مختلف ساختمان اداری توجه نمود و حتی در انتخاب بهترین مدل و بهترین رنگ این تجهیزات دقت لازم به عمل آید البته این بدان معنی نیست که گرانترین مصالح موجود در بازار را بخریم ممکن است بابررسی هدف خود به ارزانترین این مصالح دست یابیم . مهم این است که به قول معروف دوباره کاری نشود و هزینه دوبرابر را در صورت خرید اشتباه پیش روی ما قرار ندهد.

در رابطه با پارتیشن باید به ابعاد , وزن , مقاومت , عایق بودن در برابر صوت , مقاومت در برابر آتش سوزی , سرعت نصب , نوع اتصال که بدون شک و بدون هر عذر و بهانه ای باید الیت باشد و از نظر استحام هم باید از ستونهای 25 میلیمتری استفاده شده باشد و همینطور تعمیر و نگهداری و استاده از شیشه 6 میلیمتری و همچنین به لحاظ نو ام دی اف مصرفی قابلیت شستشو با دستمال مرطوب و عایق بودن در برابر حرارت و صوت و مقاومت در برابر ضربه  , خراش و ساییدگی خصوصا در مورد قسمتهای پایین پارتیشن که بطور جدی پیشنهاد میشود این قسما  از ام دی اف بوده و تمام شیشه استفاده نشود که در معرض آسیب و میباشد و بسیار خطرناک می باشد . یادتان باشد شما مسئول حفظ جان و امنیت کارکنان , پرسنل و ارباب رجوع خود هستید .

پارتیشن اداری-پارتیشن دوجداره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.