پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

پارتیشن

پارتیشن-پارتیشن اد اری-پارتیشن دو جداره

جلا در پارتیشن

در پارتیشن گستره وسیعی از رنگ ها و جلا در اختیار شما قرار میگیرد.
تکنولوژی پیوسته شکل های تازه ای از رنگ آمیزی ها به ما ارائه میدهد هر چیز کهنه ای در محیط میتواند با رنگ متناسب روی دیوار ها و پارتیشن زنده شود.

جلا در پارتیشن


استفاده از رنگهای زیبا برای محیط مبلمان اداری تنوع ایجاد میکند، پس خوب است که انواع نقاشی ها و رنگ ها را هنگام طرح ریزی تجربه کنید با همین کارهای جزیی میتوانید مشخصه های معماری فضایتان را تقویت کنید.
رنگ نقره ای در جلا تاثیر بسیاری نسبت به رنگ های خاکی، کروم، آجری و قهوه ای دارد استفاده از شکل و بافت برای تکمیل رنگ ها ماهرانه است استفاده از ترکیب رنگ های قدیمی وبه روز رسانی آنها راه حل مناسبی برای به کاربردن مد قدیمی در یک محیط امروزی است.
استفاده از یک لایه جلا بر روی  پارتیشن اداری برای محافظت، تنوع و زیبایی ایده آل است.
حال این شمایید که تصمیم میگیرید که جلای مات یا جلای درخشان استفاده کنید با ما در ادامه مطلب همراه باشید..

جلا در پارتیشن

 

رنگ های براق روغنی جلای بسیاری را پارتیشن دو جداره اضافه میکند و مقاوم پایدار و درخشان هستند وقابل شست شو میباشند از طرفی بسیار دیر خشک میشوند و زود آسیب دیده و خراشیده میشوند در حالی که نقاشی مات و پلاستیکی قابل شست شو نبوده ولی استفاده از آنها راحت است و سریع خشک میشوند سطوح آن را میتوان با برس تمیز نمود و جلای خوبی دارد همچنین قیمت مناسب تری را نسبت به رنگ های روغنی داراست و تجدید آن راحت تر است.
استفاده از رنگ های قهوه ای و کرم فضای کلاسیک و شیکی را ایجاد میکند قهوه ای مات و سیر در دیوار ها و ماده چند لایه جلای میز مانند تکه های شکلات و قهوه در یکدیگر جذب میشوند و زیبایی را دوچندان مینمایند. پیشنهاد میکنم همیشه قبل از آغاز رنگ آمیزی ترکیب رنگ دلخواه خود را در جای دیگر برای تست امتحان کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.